.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معرفي فرمانده جديد انتظامی مازندران با حضور رادان
معرفي فرمانده جديد انتظامی مازندران با حضور رادان

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر حفظ روحیه ولایت پذیری در آحاد نیرو اظهار داشت: حمایت قاطع از ولایت فقیه وظیفه اصلی ناجا است.

به گزارش مهر، سرتیپ پاسدار احمدرضا رادان صبح دوشنبه در آئین تودیع و معارفه فرمانده انتظامی مازندران در ساری افزود: ولایتمداری مهمترین موضوعی بوده که ساختار کشور بر اساس آن شکل گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: ملت بزرگ ایران همواره حامی ولایت فقیه و ارزش های ناب اسلامی بوده و هیچگاه در کشور ولایی زمینه وقوع انقلاب مخلمین وجود نخواهد داشت.

جانشین فرمانده انتظامی کشور با اشاره به اینکه خونهای پاک شهدا آرمان های انقلاب اسلامی و امام شهدا را حفظ نگه داشته است تصریح کرد: استان ولایی و علوی تبار مازندران همواره در تبعیت از رهبری نظام فرزندان پاک و رشیدی را تقدیم اسلام کرده است.

رادان با اشاره به بالا بودن شاخص بالای امنیتی مازندران تصریح کرد: این استان از جهات مختلف امنیتی در رده های قابل قبول، خوب و خیلی خوب بوده و خواهد بود.

وی اظهار داشت: ماموریت ناجا ایجاد نا امنی برای خاطیان، افراد طاغی و کسانی که قصد اعتشاش و سلب آرامش برای مردم را دارند است.

سید محمد کریمی، استاندار مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه مازندران از استان های امن کشور است اظهار داشت: استان علویان مازندران با تقدیم ده هزار شهید و 30 هزار جانباز در طول دوران دفاع مقدس همواره از خطرات و نا امنی ها مصون بوده است.

سرتیب دوم پاسدار مهدی توکلی، فرمانده سابق انتظامی مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه سال گذشته 25 هزار نفر از معتادین استان به مراکز ترک اعتیاد مراجعه کردند گفت: هم اکنون پنجهزار معتاد استان در چرخه ترک اعتیاد قرار دارند.

به گفته وی در سه سال گذشته 38 میلیارد تومان تسهیلات به پرسنل فرماندهی انتظامی استان پرداخت شده است.

وی افزود: میزان کشفیات سالانه استان از 790 کیلوگرم سه سال گذشته به سه کیلوگرم در پایان سال 87 رسیده است و قدر مطلق جرائم استان روند کاهشی داشته است.

در پایان ضمن تقدیر از زحمات سرتیپ دوم پاسدار مهدی توکلی، سرتیپ دوم پاسدار علیرضا مسکنی به سمت فرمانده جدید نیروی انتظامی مازندران معرفی شد.

مسکنی پیش از این به مدت 25 ماه فرمانده انتظامی استان چهار محال و بختیاری بوده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مرداد 1388
حمله لباس شخصي به دانشگاه مازندران در بابلسر با حضور سردار توكلي صورت گرفت . اي كاش مي توانست با اراذال و اوباش در آن روز برخورد كند و مانع حمله آنها به دانشجويان مظلوم و بي دفاع شود. او بايد رد قيامت پاسخگوي اين كار خود باشد
نا شناس 5 مرداد 1388
بابلسر را اراذل واوباش شلوغ کردند وتوکلی اولین فرمانده ای بود که درمازندران به ارادل باج تمی داد
خداپشت وپناهش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.